Keresés
Kosár
Menu
Keresés
Kosár

Segítség a rendeléshez

HázhozszállítáS, termékcsere és visszaküldés

Hogyan történik a házhozszállítás

A megrendelés után a csomagot a lehető leghamarabb átadjuk a GLS vagy Foxpost futárszolgálat számára, ekkor email értesítést küld a kiszállító cég. A csomag várhatóan 1-3 nap alatt jut el a kiválasztott csomagautomatába vagy a szállításnál megadott címre. A futárszolgálat munkatársának nincs lehetősége arra, hogy megvárja míg a csomagot kibontod, ezért ha a csomagon bármilyen külsérelmi nyomot látsz, kérd meg a futárt jegyzőkönyvezze azt le, mivel csak ebben az esetben van lehetőség a termék sérülése miatti kártérítési igény benyújtására.

A házhozszállítás díja

A házhozszállításért és csomagpontra történő szállítás bruttó 1990 Ft-tól érhető el. A kiszállítás pontos díját a pénztár oldalon láthatod, mivel az termékkörtől, súlytól is függ. A pénztár oldalon a rendelés jóváhagyása gomb felett évő végösszeg tartalmazza a kiszállítás díját is.

Házhozszállítás ideje

Rendelésed leadásakor, amennyiben a termék készleten van, úgy a lehető leghamarabb átadjuk a futárszolgálat számára. A csomagot a rendelés leadása utáni 2-5 napon belül kézbesíti számodra a futárszolgálat. Kiszállítás státusz közben csomagod már a futárszolgálatnál van.

Személyes átvétel műhelyünkben

Átvételi pontunkon személyesen átveheted rendelésed.

Vásárlástól való elállás

A webshopon leadott rendeléstől 14 napon belül indoklás nélkül a hatályos rendeletnek köszönhetően elállhatsz. Ezalól kivétel képeznek azok a termékek ahol egyedileg választasz színt vagy egyedi igények szerint szereljük össze őket, mivel ezek egyedileg elkészített alkatrészeknek számítanak. Amennyiben a visszaküldött alkatrészen a kibontást követően valamilyen hiba keletkezik, akkor azért az értékcsökkenésért a vásárló a felelős.

Cseretermék és betétdíj

Betétdíjjal árusított termékek esetén a termék betétdíja feltüntetésre kerül a termék oldalán. Megvásárlás esetén a betétdíj összegződik a termék árával. A termék megrendelése esetén ez a betétdíj felszámításra kerül a pénztárban, illetve a számlán. Amennyiben a csereterméket eljuttatod hozzánk bármilyen módon, legyen az személyesen az átvételi pontunkon vagy csomagküldéssel, amennyiben a termék beérkezését jóváhagytuk megtörténik számodra a betétdíj összegének visszatérítése olyan módon, ahogyan azt a rendeléskor kifizetted. A cseredarabnak vágástól, direkt okozott sérüléstől mentesnek kell lennie, a lényeg, hogy felújítható állapotban legyen. Beragadt leeresztő csavar vagy sérült menet nem akadály.

Át nem vett vagy visszautasított csomag elállás közlése nélkül

A jogszabály által adott 14 napos rendeléstől való elállás abban az esetben érvényes, ha azt jelzi számunkra elérhetőségeink egyikén. Amennyiben ez nem történik meg, a rendelésre az alábbi kikötések érvényesek, melyek általános szerződési feltételeink között is megtalálhatók. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a megrendelés leadásával egyidejűleg a jogszabály értelmében "távollévők között, elektronikus úton kötött szerződés keletkezik", amely jogokat és kötelezettségeket eredeztet mindkét fél részére! Ennek értelmében a webáruház köteles a megrendelt csomagot elküldeni, a megrendelő pedig kifizetni! Amennyiben a vásárló élni kíván az őt megillető 14 napos (indoklás nélküli) elállási joggal,( a csomag kézbesítési napjától számítva ) úgy ezt a csomag visszaküldésével megteheti, de a szállítási költség megfizetése alól nem mentesül, hiszen ez alól a webáruház sem mentesül semmilyen körülmények között sem! Minden feladott csomag után a Futárcég szállítási és visszakézbesítési költséget számít fel nekünk, amit minden esetben, a vállalkozásunknak ki kell fizetni! Ezért minden át nem vett, csomag után, a megrendelőnek díjbekérő számlát állítunk ki a szállítási és csomagolási költségről! Erre azért van szükség, mert az át nem vett csomagokkal vállalkozásunknak meg nem térített költsége keletkezik, amely áll egyrészt szállítási és visszakézbesítési díjból, az elhasznált csomagoló anyag költségéből, és a munkadíjból, amivel a csomagot összeállítjuk és szétszedjük! Az átadásra került díjbekérő összegén felül, a követeléskezelés során felmerülő minden további költség a megrendelőt terheli!

Fizetési lehetőségek és számlázás

Utánvétes fizetés

Utánvétes fizetés választása esetén a rendelés végösszegét a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával lehet kiegyenlíteni.

Fizetés személyes átvételkor

Átvételi pontunkon készpénzzel is kifizetheted rendelésed.

Előre utalás

Előre utalással történő fizetés esetén a rendelés leadásakor díjbekérőt állítunk ki, amelyet a rendeléskor megadott email címre küldünk. Az email üzenet és a díjbekérő is tartalmazza cégünk nevét és számlaszámát, amelyre a számla végösszegét kérjük elutalni. A közleményben mindig tüntesd fel a díjbekérő sorszámát.

Bankkártyás fizetés (jelenleg nincs rá lehetőség)

Bankkártyás fizetés esetén a végösszeg a rendelés leadásakor azonnal kifizetésre kerül. Webshopunk semmilyen, a bankkártyával kapcsolatos adatot nem tárol és nem is fér hozzá. A bankkártyás fizetés különösen biztonságos, mivel többszörösen ellenőrzött és felügyelt pénzügyi szolgáltató nyújtja. A bankkártyás fizetés lehetőségét a Barion nyújtja, akik biztonságos és egyszerűen kezelhető módon teszik lehetővé a bankkártyás fizetést.

Elérhetőségeink

+36 70 384 9610‬
Átvételi pont: 2112 Veresegyház, Mester utca 10.
Nyitva tartás: hétfő - péntek: 9-17, szombat: 10-12

Küldj üzenetet

kapcsolat

Szállítási információk

További információ
chevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram