A megrendelés után a csomagot a lehető leghamarabb átadjuk a GLS vagy Foxpost futárszolgálat számára, ekkor email értesítést küld a kiszállító cég. A csomag várhatóan 1-3 nap alatt jut el a kiválasztott csomagautomatába vagy a szállításnál megadott címre.
A futárszolgálat munkatársának nincs lehetősége arra, hogy megvárja míg a csomagot kibontod, ezért ha a csomagon bármilyen külsérelmi nyomot látsz, kérd meg a futárt jegyzőkönyvezze azt le, mivel csak ebben az esetben van lehetőség a termék sérülése miatti kártérítési igény benyújtására.
A házhozszállításért és csomagpontra történő szállítás bruttó 2 200 Ft-tól érhető el. A kiszállítás pontos díját a pénztár oldalon láthatod, mivel az termékkörtől, súlytól is függ. A pénztár oldalon a rendelés jóváhagyása gomb felett évő végösszeg tartalmazza a kiszállítás díját is.
GLS házhozszállítás alapdíja: 2 200 Ft
Méret és súly alapán a következő felárakat alkalmazzuk az alapdíjon felül:
Közepes méretű csomag: 6 300 Ft
Közepes méretű csomag, mint 4 db terméknél: 11 200 Ft
Túlméretes csomag: 8 400 Ft
Túlméretes csomag több, mint 1 db terméknél: 14 000 Ft
Féknyergek esetén: 5 000 Ft
Extra méretű, 3 csomagban: 25 000 Ft
10 db terméknél több termék rendelése esetén: 4 400 Ft
15 db terméknél több termék rendelése esetén: 6 500 Ft
GLS és Foxpost csomagautomata vagy csomagpont alapdíja: 2 200 Ft
Méret és súly alapán a következő felárakat alkalmazzuk az alapdíjon felül csomagautomatás és csomagpontos szállítás esetén:
Féknyergek esetén: 5 000 Ft
15 db terméknél több termék rendelése esetén: 6 500 Ft
Magyar Posta Logisztika (MPL) házhozszállítás alapdíja: 9 990 Ft
Méret és súly alapán a következő felárakat alkalmazzuk az alapdíjon felül:
Közepes méretű csomag: 5 000 Ft
Túlméretes csomag: 6 000 Ft
Féknyergek esetén: 3 000 Ft
Extra méretű, 3 csomagban: 25 000 Ft
Rendelésed leadásakor, amennyiben a termék készleten van, úgy a lehető leghamarabb átadjuk a futárszolgálat számára. A csomagot a rendelés leadása utáni 2-5 napon belül kézbesíti számodra a futárszolgálat.
Kiszállítás státusz közben csomagod már a futárszolgálatnál van.
Átvételi pontunkon személyesen átveheted rendelésed.
A webshopon leadott rendeléstől 14 napon belül indoklás nélkül a hatályos rendeletnek köszönhetően elállhatsz.
Ezalól kivétel képeznek azok a termékek ahol egyedileg választasz színt vagy egyedi igények szerint szereljük össze őket, mivel ezek egyedileg elkészített alkatrészeknek számítanak.
Amennyiben a visszaküldött alkatrészen a kibontást követően valamilyen hiba keletkezik, akkor azért az értékcsökkenésért a vásárló a felelős.
Betétdíjjal árusított termékek esetén a termék betétdíja feltüntetésre kerül a termék oldalán. Megvásárlás esetén a betétdíj összegződik a termék árával.
A termék megrendelése esetén ez a betétdíj felszámításra kerül a pénztárban, illetve a számlán.
Amennyiben a csereterméket eljuttatod hozzánk bármilyen módon, legyen az személyesen az átvételi pontunkon vagy csomagküldéssel, amennyiben a termék beérkezését jóváhagytuk megtörténik számodra a betétdíj összegének visszatérítése olyan módon, ahogyan azt a rendeléskor kifizetted.
A cseredarabnak vágástól, direkt okozott sérüléstől mentesnek kell lennie, a lényeg, hogy felújítható állapotban legyen. Beragadt leeresztő csavar vagy sérült menet nem akadály.
A jogszabály által adott 14 napos rendeléstől való elállás abban az esetben érvényes, ha azt jelzi számunkra elérhetőségeink egyikén. Amennyiben ez nem történik meg, a rendelésre az alábbi kikötések érvényesek, melyek általános szerződési feltételeink között is megtalálhatók.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a megrendelés leadásával egyidejűleg a jogszabály értelmében "távollévők között, elektronikus úton kötött szerződés keletkezik", amely jogokat és kötelezettségeket eredeztet mindkét fél részére!
Ennek értelmében a webáruház köteles a megrendelt csomagot elküldeni, a megrendelő pedig kifizetni! Amennyiben a vásárló élni kíván az őt megillető 14 napos (indoklás nélküli) elállási joggal,( a csomag kézbesítési napjától számítva ) úgy ezt a csomag visszaküldésével megteheti, de a szállítási költség megfizetése alól nem mentesül, hiszen ez alól a webáruház sem mentesül semmilyen körülmények között sem!
Minden feladott csomag után a Futárcég szállítási és visszakézbesítési költséget számít fel nekünk, amit minden esetben, a vállalkozásunknak ki kell fizetni! Ezért minden át nem vett, csomag után, a megrendelőnek díjbekérő számlát állítunk ki a szállítási és csomagolási költségről! Erre azért van szükség, mert az át nem vett csomagokkal vállalkozásunknak meg nem térített költsége keletkezik, amely áll egyrészt szállítási és visszakézbesítési díjból, az elhasznált csomagoló anyag költségéből, és a munkadíjból, amivel a csomagot összeállítjuk és szétszedjük!
Az átadásra került díjbekérő összegén felül, a követeléskezelés során felmerülő minden további költség a megrendelőt terheli!